dinsdag 28 januari 2014

Leuk artikel over TWC in winter-nieuwsbrief van Bureau Martine Romer

Door de diversiteit van de projecten waarbij ik betrokken ben, kom ik ook in contact met een veelheid aan mensen, met de meest uiteenlopende zakelijke en persoonlijke verhalen en achtergronden.

Eén daarvan is Martine Romer, die ik heb leren kennen tijdens Plein du Publique, de jaarlijkse kunstmarkt in Rotterdam Noord waarvan ik mede-organisator ben. Martine is één van de vrijwilligers namens E.H.B.O Rotterdam, van wiens diensten wij gebruik mogen maken t.b.v. de markt. Martine is ruim 25 jaar actief geweest in het bedrijfsleven, met name in internationale en P&O gerelateerde organisaties. Daarnaast heeft zij zich ontwikkeld op het gebied van communicatie, coaching en theater. In 2009 begon zij haar eigen bureau en inmiddels biedt zij een scala aan diensten aan, o.m. coaching en workshops en creatieve projecten voor ouderen met de stichting Creatief Welzijn Senioren.
Veel gemeenschappelijke grond, dus, en volop ''food for thought'', zoals dat heet, en dus voor leuke, en wederzijds inspirerende gesprekken. Martine is ook een frequente bezoeker van 'Witty Projects' en een groot fan het 'NoNijn' dat een hoofdrol speelt in veel Witty Art. Of zoals zij zegt: 'Dat gestressesde konijn'. 

Dus natuurlijk was ik blij verrast en vereerd, toen zij mij uitnodigde om een stukje aan te leveren voor haar kersverse nieuwsbrief editie winter 2013-2014, met als thema 'Tegendraads'. Dat liet ik me natuurlijk geen twee keer zeggen, want, een tikje eigenwijs en eigenzinnig ben ik altijd al geweest. 

Martine's nieuwsbrief, inclusief het stukje over mijn persoon (en inclusief NoNijn, natuurlijk) kun je hier lezen.
Lukt het openen niet? Klik dan hier.