dinsdag 24 november 2015

Op de West-Kruiskade zijn dingen soms Anders Geregeld en daar houd ik van!


Tijdelijke bankslaper of niet, ik blijf ondernemen. En in roerige tijden ben ik blij en trots op een aantal trouwe samenwerkingspartners en dito opdrachtgevers. Partijen, die weten wat ik te bieden hebt en wat ik kan. En dus ben ik er trots op te kunnen melden dat ik vorige week weer heb mogen meedraaien tijdens een aantal projecten van en door de Alliantie West-Kruiskade, Werk aan de Kade en WMO Radar.

Op dit moment kan ik daar nog niet veel over onthullen, maar wel dat het om projecten gaat helemaal in de lijn hoe ze het op ''De Kade'' doen: heerlijk recht-door-zee, eigenwijs en anders-dan-anders.

Kortom, helemaal ook in mijn straatje en dus ben ik er dubbel zo trots op met deze partijen te mogen samenwerken. Wordt vervolgd!