zondag 22 november 2015

Op bezoek bij Studio Delfshaven: plannen voor toekomstige samenwerking!


De laatste paar blogs die ik online heb gezet, heb ik gewijd aan mijn bestaan als ''Dakloze Diva'' of ''stadsnomade''. Blogs, in het teken van mijn tijdelijke bestaan als dak-/thuisloze. Een periode ook in het teken van verwerken en dingen een plaats geven, maar vooral ook van naar de toekomst kijken en vooruit bewegen. Want, ik ben per slot niet voor niets ondernemer.

Een ondernemer met een plan, waarin creatief en sociaal ondernemerschap samenvloeien met een vorm van maatschappelijke investering. Waardoor ik er weer bovenop kan komen, de dingen kan blijven doen die ik al deed, maar net op een andere manier. Die beter bij mij past dan hoe ik het tot voor kort heb gedaan; en een manier, waarop ik ook het nodige terug kan doen voor een stukje Rotterdam, dat mij kansen en mogelijkheden heeft geboden gedurende deze ingrijpende en confronterende periode van mijn leven: Rotterdam-West, in het bijzonder Delfshaven.

En daarom was ik onlangs op bezoek bij de mensen van De Delfshaven Coöperatie en Studio Delfshaven. Om een aantal concrete mogelijkheden te bespreken op het gebied van samenwerking. En dat gesprek was wederzijds positief, constructief en veelbelovend.

Daarover en over mijn plan voor, laten we zeggen, Witty Projects 3.0 binnenkort meer!