maandag 1 september 2014

Witty Update! Binnenkort: Van (ver)Beeldkracht naar Daadkracht!

''Wat doe jij veel, maar wat doe je nou eigenlijk allemaal?''

Een vraag die ik de laatste tijd erg vaak te horen kreeg. Een vraag, waarmee ik serieus aan de slag moest, vond ik. Want, meer nog dan een vraag, was het een roep om duidelijker informatie over wie ik ben, wat ik kan en wat ik precies te bieden heb.

Vandaar dat ik de laatste tijd hard aan de slag ben gegaan met het vernieuwen van de informatie op dit blog. En met het vernieuwen van mijn aanbod aan diensten en producten, met heldere en duidelijke informatie over inhoud en bijbehorende prijzen. Zo wordt meteen inzichtelijk waarvoor je bij mij terecht kunt, hoeveel jouw investering in kosten bedraagt en wat jij er voor terug krijgt.

Naar verwachting is deze update medio september afgerond. Dan vind je op dit blog alle info over wat ik te bieden heb: advies & coaching, workshops & trainingen en coördinatie & organisatie (van projecten en evenementen). En welke belangrijke rol visuele vormgeving à la Witty daarin precies speelt!

Dit alles onder het motto: van (ver)Beeldkracht naar Daadkracht!

Tot die tijd is dit blog een piepklein beetje ''onder constructie''. Dat wil zeggen dat er af en toe een pagina off-line is om een update te ondergaan. Maar in principe zijn alle pagina's rechts op dit blog gewoon te bekijken!