donderdag 22 december 2016

Vers van de pers: gloednieuwe Witty Visite/Teaserkaartjes


Onlangs vond ik het wel weer eens tijd worden voor nieuwe Witty Promo items. De voorraad visite-/teaserkaartjes en ansichten was inmiddels rijkelijk uitgeput en de informatie op de laatste exemplaren niet meer van toepassing, kortom, zodanig achterhaald dat ik ze eigenlijk niet meer met goed fatsoen durfde uit te delen of ergens achter te laten. 

Kortom, tijd voor wat nieuws!

En dus arriveerde er van de week als eerste een partij gloednieuwe Witty visite/teaserkaartjes, waar ik enorm blij mee en trots op ben!

Het ontwerp van deze kaartjes heb ik zo lean & clean mogelijk gehouden.

Op de achterkant echt de meest basale informatie, zoals het TWC-mailadres en de link naar mijn (portal) website, waar je alle andere info kunt vinden.

Op de voorkant prijkt een vertrouwd beeld, namelijk de hoofdrolspelers uit één van mijn eigen Witty Art Series ''Innovation In Corporation'', namelijk UnBunny: een Klein NoNijn die moet zien te overleven in de corporate rat race. Een ironische, bespiegelende en humorvolle blik op mijn eigen bestaan als creatief en sociaal ondernemer in de huidige tijd. En, ook niet onbelangrijk, één van de meest aansprekende en populaire karakters uit de wereld van Witty Art!


Witty Art zal dan ook vaak en prominent fungeren op alle nieuwe communicatie en promotie-uitingen van TWC en over/rondom Witty Works, die de komende tijd op stapel staan. Want, het afgelopen anderhalf jaar, heb ik benut voor, naast ontzettend hard werken, bezinning over hoe ik nu precies verder wilde met mijn bedrijf. Welke kant ik uit wilde, en welke dingen ik daarbij wilde blijven doen of welke nieuwe dingen ik wilde oppakken. En vooral: welke dingen absoluut niet of niet meer!

Uiteindelijk kwam het neer op: doe wat je goed kan, wat je leuk vindt en wat bij je past, en giet dat in een verhaal, dat duidelijk vertelt wie je bent, wat je doet en waarom. En zoekend naar een vorm of ontwerp die dat het beste zou kunnen vertalen .. kwam ik elke keer weer uit bij, juist ja, hoe kan het anders: Witty Art!

Want, om het boud te stellen, de beste verteller, schrijver en illustrator van mijn verhaal, dat ben ik natuurlijk gewoon zèlf. 

Kortom, binnenkort meer! 

(Kleine tip: In afwachting daarvan, kijk de komende tijd vooral ook op mijn Witty Art Blog en/of lees eens wat van mijn Witty Stadsverhalen).