donderdag 10 maart 2016

Op naar een mooie samenwerking met Alliantie Middelland!

 

De afgelopen tijd werk ik vaak samen met de Alliantie West-Kruiskade, zoals de succesvolle Dogparade010, waarvan de volgende editie alweer is op zaterdag 4 juni a.s.

Het werkterrein van de AWK is, zoals de naam natuurlijk al aangeeft, de West-Kruiskade en in het verlengde daarvan, de 1e Middellandstraat. Met het nodige succes, zo blijkt uit de geslaagde make-over die ''De Kade'' de afgelopen jaar paar heeft ondergaan - zonder ook maar een stukje op te geven van haar eigen unieke, behoorlijk eigenwijze en tikje dwarse karakter, gevoed door de vele culturen die wonen en ondernemen op en rondom dit stukje Rotterdam.

Nu ben ik benaderd door de Alliantie Middelland om mee te denken en (hopelijk) ook mee te werken aan een aantal initatieven en projecen voor het gebied op en rondom de Tweede Middellandstraat. En daarmee natuurlijk ook een bijdrage te leveren aan een Mooi, Mooier Middelland. 

Wat precies, dat moet zich de komende tijd vormen, maar... ik barst van de ideeën en wie mij en Witty Projects een beetje kent, weet dat kunst, cultuur en creativiteit daarin een belangrijke rol spelen, plus de binding met de buurt; en dat op een leuke, ludieke en laagdrempelige manier, met oog voor kwaliteit. Enne, natuurlijk een tikje eigenwijs en een tikje dwars. 

Voor een aantal daarvan heb ik voorstellen ingediend, nu afwachten wat er uitkomt, fingers crossed!

Ook dit, wordt, kortom, vervolgd!